divendres, 15 de febrer del 2013

L'ATUR BAIXA A BENIFAIRÓ UN 2,06% AL GENER


3 comentaris:

Anònim ha dit...

molt be,no se com se vos avia pasat benifairo.pero jo meu pensava que els resultats serien mil voltes millor que els de simat.ara nomes queda que eu vega el nostre sebastianet i els que vingen derrere per avore si aixi els entren les ganes de al menys"intentar" vore com o fan el tema del poligon a simat.

Anònim ha dit...

I QUINA EMPRESA A DEMANAT EL POLIGON. NINGUNA. QUI EL TE QUE PAGAR, L'AJUNTAMENT? O ELS PROPIETARIS DE LES TERRES I DE ON TENEN QUE PAGAR? SI A 10 KILOMETRES ESTAN REGALAN LES PARCELES, VINDRAN A SIMAT A INSTALARSE, SENSE COMUNICACIONS, SENSE RED DE INTERNET, SENSE GANES DE TREBALLAR.....SIS.SI.SI

Anònim ha dit...

i lo millor de tot en bona cosa de gent com tù.que posa el poble a caldo per a que vagen interesantse alguns empresaris.pero algo de rao tens JO EN EL MEU BANCAL TAMPOC TINC ADSL.