dilluns, 1 d’agost del 2011

CINC MIL EUROS MÉS AL FEM

Cinc mil euros és el cost del vídeo promocional de Simat encarregat l'any passat en l'etapa de l'alcaldia del Bloc, segons ha declarat gent que diu no llegir esta web "per higiene mental", però que està al dia de tot el que s'hi escriu. El vídeo ha estat qüestionat per un professional de l'audiovisual durant una intervenció al ple de dilluns passat, on va dubtar de la qualitat i del cost del muntatge, que finalment ha tingut un efecte i una difusió mínims. El casting ha estat arbitrari, així com l'elecció de l'autor i la productora, i el cost podria triplicar el real. No obstant, benvingut haguera estat el vídeo si haguera servit els seus objectius, que són la disusió dels atractius turístics i culturals de Simat. No ha estat així. La difusió ha sigut pràcticament la d'un vídeo casolà, i el nou govern local sembla que no està disposat a fer-ne ús. Cinc mil euros al fem.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Al professional de l'audiovisual no serà Evarísto, no????

Anònim ha dit...

Alfredo voldras dir....

Anònim ha dit...

alfreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedo.

Anònim ha dit...

Bueno, sí però, casi tots li diuen Evarísto, no???

Anònim ha dit...

AVISO A NAVEGANTES:

Hay sospechas fundadas de que los administradores-censores, controlan las IP de los que entramos aquí.
Denominación de una IP para los que no lo sepan:

Vamos a intentar aclarar un poco el concepto de IP: básicamente es un número que identifica un dispositivo en una red (o en la red de redes, esto es, en internet). Para comprender mejor el concepto hagamos una similitud con el número de telefono: Todas las conexiones telefónicas, ya sean fijas o móviles, tienen un número de télefono asignado y único que las identifica y que permite la comunicación. Basta marcar el número de la persona con la cual quiero charlar para comenzar la comunicación. A grandes rasgos la comunicación entre dispositivos dentro de una red es muy similar: cada uno tiene su número que lo identifica y que permite la comunicación con el mismo.

IP significa “Internet Protocol” y es un número que identifica un dispositivo en una red (un ordenador, una impresora, un router, etc…). Estos dispositivos al formar parte de una red serán identificados mediante un número IP único en esa red. La dirección IP está formada por 4 números de hasta 3 cifras separados por “.” (punto). Los valores que pueden tomar estos números varian entre 0 y 255, por ejemplo, una dirección IP puede ser 192.168.66.254 (cuatro números entre 0 y 255 separados por puntos).

Anònim ha dit...

Blogger sols facilita la IP dels usuaris en cas de ordre judicial.

Anònim ha dit...

Pero si el amo del blog vol saber qui escriu, no creus que pot saber-ho??? Crec que hi han programes per a saber-ho. A vòltes he volgut escriure a foros Guiris i per ser una IP de fora de La pérfida Albión no em deixàva.

Anònim ha dit...

I pa que vol sabrt qui escriu, va a donar premis de redacció???

Anònim ha dit...

No mols donara a la educacio i al respete que mos tenim uns a atres.

Anònim ha dit...

crec q hi ha un programa q li poses la ip de lordinador de la persona q vulgues i cuan conecta lordinador li apareix una tia en boles en un consolaor en la ma, i cuan ja estas ben calent t´explota la pantalla en la cara

Anònim ha dit...

Eu, què por!!!!