dijous, 3 de febrer del 2011

LA MANCOMUNITAT NO TÉ DINERS PER A PAGAR-LI A LA CREU ROJA

La Creu Roja de Tavernes deixarà de donar els serveis que prestava a Benifairó, Simat i Tavernes.
Entre estos serveis està el transport d’analítiques a Gandia i l’ús de les ambulàncies, tant per a actes festius com per a malalts.
Sembla que les dificultats econòmiques son la causa del problema (el 70% del pressupost depén de l’ajuntament de Tavernes), en una Mancomunitat ja de per si molt desprestigiada des de la lamentable actuació que va tenir amb el tema de l’alta tensió, on es va declarar “neutral”.
Una Mancomunitat especialitzada en organitzar festes i saraus, i que tradicionalment ha segut refugi de politics que no podien optar a altra cosa.
A partir d’ara cada ajuntament haurà de buscar solucions pel seu compte i esperem que s’informe de la situació, de les solucions adoptades i del cost addicional (seguim pagant a la Mancomunitat i ara també haurem de pagar els serveis que ja no farà la Creu Roja).
EUPV-Arc Iris ja fa temps que diguerem d'abandonar una institució que només és rendible per als qui la manegen.

7 comentaris:

un valldignec ha dit...

en tot d'acord,pero no sera que la creu roja apart de no se asta on te de ong,demana un pasto per dit conveni.

Anònim ha dit...

astalviem que mou gastem tot en serrilaes, per cert hui i ara no tenim pagina web de simat. Segur que vindrá el rei moro i au paga tot

Anònim ha dit...

xe......jo portaré les analitiues a Gandia!!!!!
que segur que vos cobre menys que la creu roja

Anònim ha dit...

EL CAPITÀ MORO DIU :
No patiu, jo pague una ambulància per a cada poble.
I les medicines també les pague jo, au!!!

Anònim ha dit...

Doncs les dietes les cobren puntualmentdel.

Anònim ha dit...

Jo no se lo que costava la Creu Roja, però era un servei que contrata la Mancomunitat i imagine que a la Mancomuitat ja li paguem prou diners.
Clar com ací, en assumptes de diners, com ningú explica res.

un valldignenc ha dit...

jo t'asplicare fins jo aplege,la mancomunitat la sustenta i amolt pesar meu tavernes que es al que a pota mes de la mitat del capital,jo no se si per a o per b l'any pasat ja no va fer el servici de socorrisme de la platja i ara acaigut de la manco,tindra rres a veure,estaran ayuntament de tavernes i la creu roja politics,pogeraser?