dilluns, 31 de gener del 2011

LA DIPUTACIÓ INSTAL.LA BARRERES SALVAVIDES PER A MOTORISTES I CICLISTES A LA CARRETERA DE BARX


El servei de carreteres de la Diputació de València ha instal.lat barreres salvavides per a motoristes i ciclistes als trams més perillosos de la carretera de Barx. Es tracta de complements a la part inferior de les barreres per impedir que els cossos de motoristes i ciclistes siguen seccionats en cas d'accident per les subjeccions verticals de les antigues barreres. Arc Iris recolza la mesura com a prevenció. No obstant, el que no recolza Arc Iris és que alguns motoristes prenguen les nostres carreteres secundàries per circuits de velocitat, tot posant en risc la integritat també de la resta de conductors.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi em pareix bé però, què pasa si tropeces contra la barrera i tornes a la carretera el pot atropellar cualsevòl coxe, moto o camió.

A la carretera de Simat al Plà de Corrals també l'han col.locada.

Anònim ha dit...

RUS,RUS,RUS,RUS.....,ERES EL MILLOR,CLAR ESTA DESPRES DEL NOSTRE SUPER-REGIDOR.

Simpatizant del Bloc ha dit...

Em pareix una bona mesura perque aixì es protegix la vida dels usuaris de la carretera, pero jo em pregunte no va prometre Rus reparar la carretera??? si esta es la reparació que havia de fer a la carrete mala basura em conseguit

Anònim ha dit...

EL CAPITÀ MORO DIU :
No es preocupeu; la reparació de la carretera del Pla de Corrals la pague jo.