dissabte, 25 de desembre del 2010

DELS PLANS ESPECIALS ALS ENDERROCAMENTS

Pocs dies després de la moció de censura i del pacte de progrés que havia de salvar als simaters de tots els seus problemes, el nou regidor d'Urbanisme, Joan Serra, va vendre a la premsa a plat i bombo que l'Ajuntament preparava plans especials per regularitzar la situació de centeners de casetes i xalés del Pla de Corrals i les Foies. Els titulars de la premsa d'aquell dia informaven de que Simat anava a propiciar la regularització de les zones residencials mitjançant plans especials que anaven a dotar-les de clavegaram i altres serveis urbanístics, mitjançant contribucions especials de les que s'anaven a fer càrrec els beneficiaris. Es donaven esperances als propietaris de dos zones tradicionals d'estiueg a Simat.
No obstant, vora tres anys després, els plans especials no existeixen, i no només això, sinó que dimarts passat es va procedir a executar l'enderrocament d'un xalé a les Foies, i sembla que no serà l'últim, a la vista dels expedients que es tramiten tant a les Foies com al Pla de Corrals.
El regidor d'EU-Arc Iris demanarà al regidor d'Urbanisme que informe què és el que hi ha d'aquells plans especials que va anunciar, i quines mesures ha pres per tal d'ordenar i regularitzar ambdues zones.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Xt! Vostè!
Qui? Jo?
Sí, vostè! Agus
Què opina d'això?
Hi, hi... Jo?
Sí, vostè.
Doncs mirei... si, però no.
Expliqui's.
M'explicaré. Veurà... miri, miri.

Jo, jo sí, oi? Però no.
Perquè... està clar que... en fi... bastant...
és allò que quan un vol, oi?
Encara que... per altra banda crec que...
no obstant és possible,
és possible,
és possible, eh!
Malgrat que jo no asseguraria es, oi?
No asseguraria res, no, no!
Vaja que... d'això... no sé, oi?
Que m'entén?
Perfectament!
Em comprèn?
Perfectament!.

Ja era hora que Agus
amb un criteri format
expliqués d'una vegada
tot aquest gat amagat.

Ja era hora que algú
de tota aquesta martingala
amb quatre mots escaients
en treiés l'aigua clara.
El sentiu? És el Serreta...
el Serreta? Quan et veig
el cor... em peta.

Trontolla per carrer
amb un rítmic caminar.
Quan et veuen passar
tots et criden.

Anònim ha dit...

Plans especials?
Alguns que jo se, si que estan per a que se'ls aplique un pla especial.